Reklamace
Reklamace nebo vrácení zboží?
Není problém. Potřebujete vrátit objednávku, uplatnit reklamaci? Vše vyřídíme. Vyberte požadovaný případ a my vás provedeme celou evidencí. Uděláme vše pro to, aby pro vás bylo vyřešení případu co nejjednodušší a nejrychlejší.
V průběhu evidence případu vám nabídneme možnost snazší dopravy zboží do našeho servisu kurýrem SDS. Pokud se rozhodnete zajistit dodání zboží vlastní dopravou, zašlete zásilku na následující adresu. Na této adrese můžete zboží zároveň osobně vrátit nebo reklamovat.
Doporučujeme:
Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození obsahu balíku přepravou.
Za případné poškození zboží přepravou neneseme zodpovědnost.
Zásilku označte číslem případu.
Po zaevidování případu vám dorazí potvrzení s číslem případu na vaši e-mailovou adresu.
Nezasílejte zboží na dobírku.